فرض کنید من یک مغازه لوازم آرایشی دارم و میخواهم در شهرستان لنگرود تبلیغات کنم. چند راه پیش روی من است تا توسط آن ها تبلیغات کنم اما کدام پربازده تر و در عین حال کمترین فشار اقتصادی را بر روی بودجه من می آورد؟
باهم تک تک شیوه های تبلیغاتی را بررسی میکنیم تا بهترین را کشف کنیم:
تبلیغات بنری/ بیلبورد سطح شهر :
من باید به یک شرکت چاپ بنر مراجعه کنم . طرح را برایم طراحی کنند و بنرم را بسازند . در اینجا من باید هزینه چاپ بنر را پرداخت کنم . سپس با جایگاه داران نسب بنر مذاکره کنم تا بتوانم یک جایگاه خوب اجاره کنم که معمولا هر چقدر منطقه نسب بنر و بیلبورد به شهر نزدیک تر و پر رفت و آمدتر باشد هزینه اجاره بسیار بسیار بالاتر می رود
در اینجا یک مشکل پیش رو دارم :
فقط افرادی بنر من را میبینند که از منزلشان بیرون می آیند و به طبع به بخشی از شهر رفت و آمد میکنند که بنر من هم در آنجا قرار دارد پس مشتریان من اولا تعدادشان ناچیز میشود و از آن طرف هزینه بالای اجاره را در ماه باید پرداخت کنم
تبلیغات تراکتی / بروشور :
در این نوع تبلیغات من باید هزینه ای برای چاپ تراکت های 1000 تا به بالا پرداخت کنم و در سطح شهر آن را پخش کنم . اتفاقی که از نظر روانی برای بیننده تراکت می افتد این است که چون در حال راه رفتن است و یا مشغول حرف زدن با همکار یا دوستش است به طبع دقت چندانی به متن تراکت نکرده و سریعا آن را در سطل زباله می اندازد
تبلیغات بنری دیواری (چسبان) :
این گونه بنرها در ابعاد کاغذهای A4 و A5 و بزرگتر طراحی شده و با چسب به دیوار چسبانده می شوند. از نظر اقتصادی نسبت به بنر سطح شهر / بیلبورد ارزان تر است ولی معمولا بعد چند ساعت توسط ماموران شهرداری و یا دانش آموزان و کودکان کنده یا پاره می شوند
من به تبلیغاتی نیاز دارم تا بتوانم از یک سو کمترین هزینه را برای تبلیغ پرداخت کنم و هم به کاربران هدفم که بانوان بین سن 17 تا 58 سال که بیشترین مشتریان لوازم آرایشی هستند فروشگاهم را معرفی کنم
تبلیغات پیامکی هدفمند :
برای استفاده از این شیوه تبلیغاتی ابتدا من باید یک پنل پیامک اجاره کنم در بین تمامی شرکت های ارائه دهنده پنل پیامکی یک چیز مشترک است, هر چقدر پنل پیامکی دارای امکانات بالاتری باشد هزینه آن بیشتر می شود
من گرانترین پنل که دارای تمامی امکانات است میخرم و سپس پنل را بگونه ای تنظیم میکنم که به شهر خودم و بانوان بین 17 تا 58 سال پیامکم را ارسال نماید
بنظر می رسد بهینه ترین و در عین حال راحت ترین راه همین است اما صبر کنید ...
اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که پنل پیامکی بهترین گزینه میتواند باشد با ونکا اس ام اس (ارزان و حرفه ای ترین پنل پیامکی ایران) آشنا شوید
اول از همه من با پرداخت یک بار هزینه پنل , برای همیشه (مادام العمر) پنل پیامکم را میتوانم داشته باشم!
این پنل برخلاف دیگر شرکت ها تمامی امکانات را دارد و نکته مهم این است که نیاز به تمدید ماهانه یا سالانه ندارد
میتوانم پنلم را بگونه ای تنظیم کنم که مثلا به بانوان بین 17 تا 58 سال لنگرود فقط پیام تبلیغاتیم را ارسال کند!!! بله پنل ونکا اس ام اس قابلیت های بسیار زیادی دارد که میتواند کاربرهای هدفتان را با بیشترین دقت پیدا کند
حالا سوال اینجاست تکلیف شماره هایی که خاموش یا در دسترس نیستند چه میشود؟ جواب یک کلمه است هزینه مجدد به حساب شما برگشت داده میشود!!!
برای اطلاعات بیشتر درباره تعرفه خدمات - امکانات پنل و ... میتوانید بر روی دکمه " پنل مادام العمر ونکا اس ام اس " در زیر کلیک کنید