قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ونکا به شرح زیر می باشد :


1- در صورتی که مشتری به هر نحوی اطلاعات پستی یا سفارشی خود را بصورت نادرست تکمیل نماید هر گونه ضرر و زیان بر عهده مشتری می باشد

2- کاربر موظف است تمام اطلاعات هویتی خود را به درستی تکمیل نماید

3- هر گونه مشکل در مرسوله دریافتی توسط مشتری حداکثر طی 24 ساعت باید به ونکا گزارش داده شود در غیر این صورت ونکا به شکایت ارسالی ترتیب اثر  نمی دهد

4- در صورتی که محصول مورد نظر شما دارای گارانتی شرکت می باشد این گارانتی توسط شرکت درج شده بر روی کارت پشتیبانی می گردد و هیچ ارتباطی به ونکا ندارد

5- هرگونه تماس مستقیم با فروشنده گانی که کالا در ونکا ارائه میدهند غیر قانونی بوده و در صورتی که ضرر و زیانی از جانب آن ها به کاربر وارد شود ونکا هیچگونه حمایتی نمی نماید

6-  تمام تصاویر درج شده در ونکا حقیقی هستند در نتیجه برگشت محصول به دلیل کم دقتی در انتخاب توسط مشتری از نظر ونکا کاملا مردود می باشد

7- در صورت دریافت کالا توسط مشتری و مشاهده مشکل در محتوای محصول این مورد باید حداکثر طی 24 ساعت به ونکا توسط تلفن 01342533726 اطلاع داده شود و تاریخچه سفارش در پنل کاربری ونکا به "برگشت کالا"  توسط پرسنل ونکاتغییر وضعیت داده شود (پنل کاربری مشتری)

 پس از آن محصول برای ونکا ارسال گردد در غیر اینصورت هزینه 10 هزارتومان مجددا برای ارسال محصول برگشت داده شده از مشتری دریافت می گردد


تماس با ونکا    01342533726


کاربر با تایید این محتوا قوانین ونکا را بصورت رسمی قبول کرده و حق اعتراض نخواهد داشت