قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ونکا به شرح زیر می باشد :


1- مشتری موظف است اطلاعات پستی خود را به درستی وارد نماید

2- در صورتی که محصول مورد نظر شما دارای گارانتی شرکت می باشد این گارانتی توسط شرکت درج شده بر روی کارت پشتیبانی می گردد و هیچ ارتباطی به ونکا ندارد

3-  تمام تصاویر درج شده در ونکا حقیقی هستند در نتیجه برگشت محصول به دلیل کم دقتی در انتخاب توسط مشتری از نظر ونکا کاملا مردود می باشد

4- در صورت دریافت کالا توسط مشتری و مشاهده مشکل در محتوای محصول این مورد باید حداکثر طی 24 ساعت به ونکا توسط تلفن 01342533726 اطلاع داده شود. پس از تایید مشکل از جانب ونکا در تاریخچه سفارش شما (پنل کاربری) محصول به برگشت داده شده تغییر وضعیت داده می شود . در این زمان شما میتوانید محصول را برای ونکا ارسال نمایید

تذکر : در صورتی که به هر نحوی بدون تایید ونکا و خودسرانه محصول را برای ونکا ارسال نمایید و ونکا مشکل را تایید ننماید مشتری موظف است هزینه 10 هزارتومان برای ارسال مجدد مرسوله از ونکا به مشتری  پرداخت نماید


تماس با ونکا    01342533726

کاربر با تایید این محتوا قوانین ونکا را بصورت رسمی قبول کرده و حق اعتراض نخواهد داشت