قوانین ثبت محصول

هر فروشنده ای که تمایل به فروش کالاهای دست اول (آک) خود دارد میتواند در ونکا فعالیت کند


قوانین ونکا در زمینه ثبت محصولات توسط فروشنده :


1- تمام محصولات باید دست اول و نو باشند 

2- تصویر کالا با کالایی که برای مشتری ارسال می گردد باید کاملا مطابقت داشته باشد (رنگ - جنس و دیگر مشخصات ) در غیر اینصورت مشتری حق دارد کالا را برگشت دهد و ونکا 7 درصد خسارت از پنل فروشنده محصول برداشت نماید

3- کالا نباید دارای هیچ مشکل و نقصی ظاهری و باطنی باشد 

4- در صورتی که کالا با مشخصاتی که توسط شما در بخش ثبت محصول درج شده است یکی نباشد مشتری حق دارد محصول را طی حداکثر 24 ساعت پس از تحویل برگشت دهد و هزینه را به مشتری برگشت دهد و یا محصول توسط فروشنده تعویض گردد

5- مرسوله (محصول) توسط فروشنده باید برای خریدار ارسال گردد و این ارسال باید در اولین روز کاری (حداکثر 24 ساعت) به غیر از محصولاتی که توسط فروشنده در بخش توضیحات محصول زمان ساخت قید کرده است انجام گردد

6- فروشنده پس از ارسال مرسوله برای مشتری باید کد رهگیری اداره پست را حداکثر طی 12 ساعت در پنل فروشندگی ثبت نماید تا توسط ونکا و خریدار قابل رهگیری باشد

7- هزینه فروش تا زمانی که مرسوله ارسالی توسط خریدار دریافت نشده  و 24 ساعت از این زمان نگذشته باشد قابل تسویه نیست

8- در صورتی که کالا کپی (فیک) باشد و یا توسط کشور یا کمپانی اصلی ساخته نشده باشد حتما در توضیحات باید قید گردد در غیر اینصورت مشتری حق مرجوع کردن کالا را دارد

9- ونکا صد درصد حامی فضای سالم برای خریدار و فروشنده است و در صورتی که احساس نماید حق یکی از دو طرف در حال ضایع شدن است به کاربر خاطی اخطار داده و در صورت تکرار پنل کاربری خاطی مسدود می گردد

10- در داخل و روی بسته ارسالی برای مشتری نباید هیچگونه تبلیغ یا ترغیب مشتری به خرید مستقیم از فروشنده باشد . در صورت مشاهده اکانت فروشنده مسدود می گردد

11- فروشنده بر روی بسته ارسالی برای مشتری باید شماره تماس فروشگاه ونکا 01342533726 را قید نماید (آدرس فروشنده و شماره تماس ونکا)


در صورتی که سوال یا مشکلی دارید با شماره تماس ونکا یا بخش پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید