دانلود ویندوز اورجینال و بدون دستکاری توسط 2 راهکار قابل انجام است:

دانلود ویندوز اورجینال از سایت مایکروسافت: برای اینکار بهتر است از سایت microsoft بصورت مستقیم سیستم عامل را دریافت کنید. برای اینکار با آموزش ونکا همراه باشید.لازم به ذکر است در بعضی اوقات شما نیاز به تغییر IP برای دریافت ویندوز دارید. چون در برخی مواقع کاربران ایران را برای دانلود محدود میکنند.

دانلود از سایت های دیگر: برخی از سایت ها در ایران و دیگر کشورها وجود دارند که نسخه رسمی و اورجینال ویندوز را میتوان از آن ها با خیال راحت دانلود نمود. این سایت ها جدیدترین نسخه را برای دانلود عموم قرار میدهند.

مهم : در سایت مایکروسافت نسخه اینترپرایز Evaluation برای دانلود وجود دارد. این نسخه برخی نرم افزارهای پیشفرض ویندوز مانند مدیاپلیر – مرورگر Edge – نمایش دهنده تصاویر Windows Photo Viewer و غیره … را در خود ندارد. پس برای دانلود نسخه Standard (کامل) ویندوز از سایت هایی بجز مایکروسافت استفاده نمایید.

دانلود ویندوز اورجینال از سایت soft98

سایت soft98 یکی از سایت های معتبر ایرانی در زمینه دانلود نرم افزار و بازی است. در این سایت هر دو نسخه اورجینال و کرک شده ویندوز وجود دارد که شما توسط این سایت نیز میتوانید نسخه اورجینال و بدون تغییر را دانلود و نصب کنید. دقت داشته باشید در سایت سافت 98 ویندوزهایی که با پسوند یا نام VL قرار دارند نسخه اورجینال و بدون تغییر هستند.

دانلود ویندوز اورجینال از سایت مایکروسافت

توسط دکمه زیر ویندوز مورد نظرتان را بطور مستقیم از مایکروسافت دریافت میکنید. دقت داشته باشید ممکن است ارائه دهنده اینترنت شما به اشتباه خدمات مایکروسافت را محدود کرده باشد پس در صورت نمایش خطا بهتر است از دورزننده محدودیت اینترنت استفاده نمایید.

تذکر مهم : نحوه دانلود ویندوز اورجینال 10 و 11 دقیقا مانند یکدیگر می باشد.

اگر بر روی سیستم خود ویندوز دارید میتوانید از طریق 2 عدد لینک پایین آپدیت های ویندوز را بصورت دستی از مایکروسافت دانلود کنید و دیگر نیاز به دانلود فایل های حجیم ویندوز نخواهید داشت. کافیست نسخه ویندوز مدنظرتان را در زیر انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید:

نحوه اجرای MediaCreationTool :

پس از دریافت نرم افزار MediaCreationTool روی نرم افزار کلیک کنید. (کماکان ممکن است نیاز به تغییر دهنده IP داشته باشید. پس در صورتی که در موقع دانلود آن را روشن کرده بودید کماکان روشن نگهدارید. در غیر اینصورت نرم افزار با خطایی با مضمون اینترنت مشکل دارد روبه رو میشوید). پس از چند ثانیه یا شاید دقیقه با تصویری مشابه تصویر زیر روبه رو میشوید.

دانلود ویندوز 10 - 11 از مایکروسافت و غیره

برای دانلود ویندوز اورجینال ابتدا باید بخش توافق نامه مایکروسافت را تایید کنید که با کلیک بر روی Accept میتوانید به مرحله بعد بروید. پس از کلیک بر روی دکمه Accpet وارد صفحه بعدی میشوید.صفحه پیش رو از شما میپرسد آیا میخواهید ویندوز جدید را روی ویندوز فعلی نصب کنید یا بطور کامل میخواهید ویندوز جدید را دریافت کنید؟ خب به دلیل اینکه ما میخواهیم windows را بطور کامل دانلود کنیم و سپس نصب کنیم گزینه دوم یعنی Create installation … را انتخاب کرده بر روی Next کلیک میکنیم.

دانلود ویندوز اورجینال

تنظیمات زبان – نسخه و معماری ویندوز :

حالا در صفحه بعد از شما زبان – نسخه و معماری ویندوز سوال میشود. تیک کنار گزینه Use the recommended به شما میگوید که این تنظیمات پیشنهاد مایکروسافت است.  ولی اگر میخواهید خودتان بصورت دستی این تنظیمات را انجام دهید تیک مذکور را برداشته و تغییرات  را اعمال کنید. حالا مجددا بر روی Next کلیک کنید.

دانلود ویندوز 10 - 11 از مایکروسافت و غیره

دراین مرحله باید مشخص کنید ویندوز را بصورت یک فایل ISO بر روی DVD و یا بصورت USB Flash drive میخواهید دانلود کنید. پیشنهاد ما استفاده از USB Flash drive است. اما اگر گزینه ISO را انتخاب کنید به مرحله انتخاب درایوی که میخواهید فایل ISO ویندوز در آن ذخیره شود منتقل میشوید. اما در صورتی که فلش دارید پیشنهاد ما و خوده مایکروسافت استفاده از فلش می باشد. پس فلشتان را که حداقل باید 8 گیگ فضا داشته باشد را به رایانه متصل کرده و بر روی Next کلیک میکنید.

دانلود ویندوز از سایت مایکروسافت

روی Usb Flash drive کلیک کرده و روی Next بزنید. نام فلشتان را مبینید؟ در صورتی که همه چیز درست است روی Next کلیک کنید.

download windows orginal

حالا به صفحه ای مانند تصویر زیر منتقل میشوید. بستگی به اینترنت شما دارد که ویندوزچقدر طول بکشید تا دانلود شود. معمولا بین 10 تا 15 دقیقه این فرایند زمان میبرد. منتظر باشید تا به 100درصد برسد. پس از پایان بر روی Finish کلیک کنید. دانلود ویندوز اورجینال انجام شده و بر روی فلش قرار گرفته است. حالا میتوانید ویندوزتان را از طریق فلش نصب نمایید.

download windows

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *