در این مطلب به شما آموزش میدهیم تا چگونگی پرورش پاندا در بازی Minecraft که اکنون کمپانی مایکروسافت صاحب آن است را یاد بگیرید. همانطور که میدانید ماینکرفت یک بازی سه بعدی آزاد میباشد که در آن با آزادی کامل میتوانید هر کاری کنید. از ساخت خانه – صلاح تا جنگ و خرابکاری و هر کاری که فکرش را بکنید. ممکن است شما دوست داشته باشید در اطرف ساختمان خود چند پاندای بامزه داشته باشید در این مطلب اینکار را به شما در وبلاگ ونکا یاد میدهیم.

انواع پاندا در Minecraft

برای پرورش پانداهای بامزه در بازی ماینکرفت اول باید بدانید که شما مدل های مختلف پاندا میتوانید پرورش دهید.

Normal Panda : این نوع پاندا هیچ ویژگی و عملکر خواصی ندارد.

Lazy Panda : این مدل پاندا آرام و همانطور که گفته شد تنبل هستند.

Worried Panda : این مدل پاندا همیشه دارای استرس و نگرانی خواصی است و چشمان درشتی دارد. در زمان تغذیه باید به آن ها کمک کنید. همچنین در زمانی که صدای رعد برق یا … بیاید آن ها دچار استرس و ترس میشوند.

Playful Panda : آنها خیلی بانمک و بازیگوش هستند. باید محیط زندگیشان مطمئن باشد چون ممکن است بازیگوشی آنها باعث افتادنشان از پرتگاه شود!

Aggressive Panda : این نوع پاندا دارای ابروهای پرپشت و زخیم هستند. در صورتی که این نوع پاندا را پیدا کردید اصلا نزدیکش نشوید چون واقعا پشیمان میشوید.

Week Panda : این مدل پاندا همیشه عطسه میکند و چهره ای بیمار گونه دارد.

Brown Panda : کمیاب ترین نوع پاندا هستند اما عملکردشان دقیقا مانند پاندای Normal میباشد. اما از نظر ظاهری بجای رنگ سیاه و سفید به رنگ قهوه ای و وسفید هستند.

نحوه پرورش پاندا در Minecraft

در زیر مراحل کامل پرورش پاندا در Minecraft را یاد میگرید پس با ما همراه باشید.

1- ابتدا برای پرورش پاندا در Minecraft باید بامبو جمع کنید. برای اینکار باید به جنگل یا معابد بروید. بامبوها برای تغذیه پاندا مورد استفاده قرار میگیرند پس هر جا بامبو بود قطعا پاندا یافت میشود.

2- پس از پیدا کردن پاندا کافیست یک بامبو بردارید و جلو پاندا نگهدارید و آرام به سمت پاندا رفته و راست کلیک نمایید. اینکار را با پانداهای دیگر هم انجام دهید.

3- پس از چند لحظه تعدادی قلب بر روی سر آن ها مشاهده میکنید. به آن ها بامبو بدهید تا بخورند و سرشان را تکان دهند و به هم نزدیک شوند.

پرورش پاندا در Minecraft
تصویر قلب بر روی سر پانداها در ماینکرفت

4- در نسخه Java باید حداقل یک بلوک در نزدیکی پاندا باشد. این مورد در نسخه Bedrock تعداد 8 بامبو می باشد.

پس از این مراحل پانداها شروع به تولید مثل میکنند. پس از چند بار انجام اینکار شما مراحل پرورش پاندا در Minecraft را بخوبی یاد میگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *