قوانین حریم خصوصی :

ما در ونکا اطلاعاتی مانند : نام و نام خانوادگی – شماره موبایل – آدرس پستی شمارا فقط برای ارسال دقیق محصول یا خدمات خریداری شده توسط مشتری دریافت میکنیم و این تعهد را میدهیم که این اطلاعات را به هیچ شخص ثالثی ارائه ندهیم

 

قوانین محصولات فیزیکی :

(محصولات فیزیکی هر کالایی است که توسط پست برای مشتری ارسال میگردد).

* قبل از خرید با دقت توضیحات محصول را مطالعه نمایید .محصولاتی که از روی کم دقتی شما خریداری شود قابل برگشت نیست

* اطلاعات و آدرس پستی خود را به درستی در سایت ثبت نمایید. آدرس اشتباه باعث برگشت خوردن کالا توسط اداره پست میگردد. هزینه ارسال مجدد کالا برای مشتری 25 هزارتومان می باشد.

* در صورتی که محصول خریداری شما توسط اداره پست طی حمل و نقل آسیب ببینید ونکا مسئولیتی نمی پذیرد اگر چه اینگونه موارد امکانش 1 در 1000 است . همچنین محصولات ارسالی ونکا توسط اداره پست بیمه می شوند (نگران نباشید)

* محصولاتی که دارای تاریخ انقضا هستند اگر از تاریخشان گذشته باشد ونکا با کمال میل میپذیرد

* اگر محصول خریداری شده دارای گارانتی باشد : محصول معیوب باید به شرکت ارائه دهنده گارانتی ارسال و هماهنگی های لازم توسط خریدار با شرکت نام برده انجام گردد. در این زمینه گروه ونکا هیچگونه مسئولیتی را قبول نمیکند.

* اگر محصول خریداری شده دارای گارانتی نباشد : در صورتی که مشکلی در محصول وجود داشته باشد حتما باید در مدت حداکثر 24 ساعت این مورد به شماره گروه ونکا 3726 – 4253 – 013 اطلاع داده شود . پس از تایید مشکل توسط بخش پشتیبانی وضعیت مرسوله در پنل کاربری شما به “برگشت داده شده” تغییر می کند که پس از دریافت محصول توسط ونکا و بررسی آن در صورت تایید نهایی محصول تعویض می گردد اما در صورتی که محصول ارسالی دارای مشکلی نباشد یا با ضربه یا استفاده نادرست دچار مشکل شده باشد هزینه 35 هزارتومان (هزینه پست) برای برگشت کالا توسط شما باید پراخت گردد . همچنین ونکا به هیچ عنوان با پست های خصوصی مانند تیپاکس یا چاپار همکاری ندارد و در صورتی که مرسوله توسط شما با تیپاکس یا چاپار (پرداخت در محل) برگشت داده شود هزینه پست در موقع برگشت هزینه از حساب شما کسر می گردد .

تذکر بسیار مهم : محصول برگشتی باید هزینه پست آن توسط خریدار (شما) پرداخت گردد . در صورت تایید مشکل توسط ونکا محصول مورد نظر تعویض می گردد و یا در صورتی که موجودی آن به پایان رسیده باشد مبلغ به همراه هزینه های پستی به مشتری برگشت داده می شود

 

قوانین محصولات آنلاین :

(هر محصولی که بصورت آنلاین و بدون ارسال پستی به مشتری تقدیم می شود).

* محصولاتی مانند لایسنس – کد فعال سازی و اکتیو نرم افزار یا بازی به دلیل اورجینال بودن پس از خرید قابل مرجوع شدن نیست

*تمامی محصولاتی که در توضیحات آن کلماتی مانند دارای گارانتی یا پشتیبانی قید شده است پاسخگو بودن آن فقط و فقط برعهده بخش گارانتی و پشتیبانی که شماره یا آدرس آن برای مشتری ارسال میگردد میباشد و گروه ونکا هیچ تعهدی در این زمینه ندارد.

 

با تیک زدن متن قوانین شما تعهد داده اید که آن را خوانده و تایید کرده اید.