ما در این مطلب بطور کاملا دقیق درباره تفاوت نسخه های مختلف ویندوز 11 صحبت میکنیم. همانطور که میدانید ویندوز 11 دارای چندین مدل می باشد. Home – Profesional – Enterprise – Education از جمله مدل های مختلف ویندوز 11 می باشند. البته مدل های ویندوز بیشتر از این موراد است اما معروف و شناخته شده ترین مدل ها موارد ذکر شده می باشد. هر مدل نسبت به مدل دیگر دارای ویژگی های کمتر یا زیاد تری می باشد. این ویژگی ها تفاوت قیمتی و امکانات را در مدل های مختلف ویندوز 11 بوجود می آورند.

تفاوت نسخه های مختلف ویندوز 11 بصورت اجمالی

اگر تفاوت نسخه های مختلف ویندوز 11 را بخواهیم بطور مختصر بیان کنیم میتوان به سرعت آپدیت های متفاوت – اتصال به چندین رایانه – نرم افزار داخلی امنیتی – سیستم مجازی ساز – سیستم گارد امنیتی – میزان پشتیبانی از RAM و اتصالات شبکه – مدت زمان ارائه پشتیبانی و غیره اشاره نمود . بطور کلی نسخه Home و Pro برای کابران خانگی بیشترین استفاده را دارد. اما نسخه Enterprise برای شرکت و سازمان ها مناسب است. البته این بدان معنا نیست که شما نمیتونید به عنوان کاربر عادی از نسخه Enterprise ویندوز استفاده کنید.

در خیلی از مواقع کاربر به شدت به پشتیبانی و ارائه آپدیت های امنیتی سریع اهمیت میدهد یا تمایل به استفاده از سیستم اتصال شبکه و غیره دارد. حتی شاید کاربر بطور کل علاقه به نسب کاملترین نسخه ویندوز دارد. در تمام این شرایط شما به راحتی نسخه مورد نظر را دانلود – نصب و از آن استفاده میکنید.

در جدول زیر به راحتی تفاوت نسخه های متفاوت ویندوز 11 را به بهترین شکل ممکن مشاهده میکنید

count(title)%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *