زمان تخمین زده شده مطالعه: 5 دقیقه

اسلایدر رولوشن را بیشتر بشناسید

Revolution Slider بی شک بهترین افزونه برای طراحی و ساخت انواع اسلایدر حرفه‌ای و جذاب در وردپرس است. با استفاده از اسلایدر روولوشن می توان به صورت کاملا بصری و بدون کد نویسی المان های متحرک مانند کروسل ها،اسلایدرها،ماژول های هیرو متحرک و یا حتی سایت های تک صفحه ای و One Page را طراحی کرده و با یک شورت کد در سایت استفاده کرد.

اسلایدر روولوشن یکی از افزونه های قوی میباشد. این پلاگین بیش از ۷ میلیون کاربر دارد. با داشتن ۴.۷ ستاره یکی از قوی ترین و بهترین افزونه هایی معرفی می شود که برای ساخت المان های گرافیکی از آن استفاده می شود. این افزونه می تواند کلیه امکانات لازم را برای ساخت و تولید یک اسلایدر در اختیار طراحان قرار دهد. تقریبا می توان گفت که جز به جز المان ها قابل دستکاری و تغییر است و هر نوع ادیتی می تواند روی حالت های مختلف اسلایدر انجام شود.

اگر با طراحی سایت و کدنویسی آشنا باشید حتما این موضوع را می دانید که این سطح از امکانات و تغییرات صرفا با استفاده از کدنویسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پشتیبانی خوبی که ارائه کنندگان آن افزونه برای آن داشته اند یکی از دلایلی است که می توان آن را به عنوان دلیل اصلی برتری اسلایدر روولوشن در زمینه فعالیت خود معرفی کرد.

در ادامه به صورت کامل در مورد ویژگی ها و مزایای استفاده از اسلایدر رولوشن برای شما توضیح خواهیم داد.

چرا Revolution Slider؟

به نظر شما چرا باید در بین این همه افزونه رایگان و پریمیوم که برای طراحی اسلایدر در وردپرس منتشر شده افزونه روولوشن اسلایدر را انتخاب کنیم؟ این افزونه به صورت رسمی و اورجینال در وب‌سایت اصلی www.sliderrevolution.com به فروش می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید این افزونه را از منبع اصلی آن تهیه کنید باید از این سایت آن را تهیه کنید.

در وب‌سایت بعدی که افزونه اسلایدر رولوشن را می‌توانید تهیه کنید،سایت codecanyon.net است. در واقع این سایت یک Market place برای فروش محصولات دانلودی مانند قالب و افزونه‌های وردپرس است. همچنین در حال حاضر افزونه اسلایدر روولوشن در این وب‌سایت بیش‌ از 415 هزار فروش را ثبت کرده است. همچنین از بین حدود 23 هزار نظر کاربران امتیاز 4.7 را از آن خود کرده است. بنابراین با این مواردی که گفته شد،می‌توان مطمئن بود که بهترین افزونه برای طراحی اسلایدرهای جذاب برای وردپرس همین اسلایدر روولوشن است.

دموهای اسلایدر روولوشن

افزونه اسلایدر رولوشن دارای دموهای آماده بسیاری است. شما در هر زمینه‌ای می توانید یک اسلایدر حرفه‌ای طراحی کنید.

مطمئنن از بین دموهای آماده این افزونه،یک اسلایدر جذاب و مرتبط پیدا میکنید. البته برای استفاده از دموها باید افزونه را از منبع اصلی این افزونه به صورت دلاری تهیه کنید.

مزایای اسلایدر برای سایت وردپرس

حتما این موضوع را می دانید که دنیای اینترنت روز به روز بزرگ تر می شود و مطالب جدید در زمینه های مختلف مدام انتشار می شود. در این بین وب سایت های گوناگون برای جلب توجه بازدیدکنندگان،با هم به رقابت می پردازند و از هر راهی برای جذابیت سایت خود استفاده می کنند.

تولید محتوای خلاقانه و با کیفیت که نمونه مشابه نداشته باشد یکی از راه های جذب مخاطب می باشد اما اصلا راه خوبی نیست. بلکه شما باید راهی بیابید تا مخاطب وسوسه شود که در سایت شما گشت و گذار کند و در مرحله بعد خود محتوای تولیدی نظر او را جلب می کند.

بنابراین استفاده از یک متن و ویدئو یا عکس در صفحات وب سایتتان کافی نیست و به ندرت باعث جلب توجه مخاطب می شود؛چرا که هزاران هزار صفحه با طراحی مشابه وجود دارند. اما با استفاده از یک قالب های جذاب و نوآورانه یا اسلایدر مخاطب با چیز جدیدی روبرو می شود که کار با آن راحت و لذت بخش است. شما میتوانید محتوای خود را در قالب اسلایدهای متنوع به شکلی چشم نواز و سرگرم کننده ارائه دهید.

از قابلیت های این اسلایدر در بسیاری از بلاگ ها، سایت های تجاری،سایت های فروشگاه آنلاین و شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

ویژگی های Revolution Slider

  1. سئو و بهینه سازی عالی
  2. کدنویسی استاندارد
  3. قابلیت ایجاد اسلایدر فقط با Drag
  4. کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو
  5. امکان درج هر نوع محتوا در اسلایدر
  6. اسلایدر شماره 1 وردپرس
  7. پنل مدیریت آسان
  8. امکان انتخاب زمان شروع و پایان
  9. پشتیبانی و آپدیت رایگان
  10. امکان قرار دادن ویدیو در اسلایدر
  11. سازگاری با همه مرورگرها
  12. حرفه ای ترین اسلایدرساز وردپرس
  13. کاملا ریسپانسیو و سازگار با تلفن هوشمند
  14. امکان اضافه کردن آلبوم شبکه های اجتماعی
  15. توانایی ساخت اسلایدر با افزونه بصورت گرافیکی
  16. قابلیت توسعه برای طراحان سایت
  17. نصب و راه اندازی آسان
  18. سایه های مختلف
  19. فعال کردن حالت لمسی برای iphone و android
  20. پشتیبانی از youtube و vimeo

برای خرید نسخه اورجینال و غیر کد شده اسلایدر رولوشن | Revolution Slider اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *