حذف نرم افزار پیشفرض اندروید :

حذف نرم افزار پیشفرض اندروید در سیستم عامل اندروید که در گوشی های سامسونگ – شیائومی – هواوی – نوکیا و … بکار میرود برخی از این نرم افزارها قابلیت حذف ندارند.یعنی وقتی وارد تنظیمات > برنامه ها > برنامه های پیشفرض شدید قابلیت unistall کردن آنها را ندارید.اساسا به این نوع نرم افزارها , نرم افزار پیشفرض یا سیستمی می گویند.

شاید شما اصلا از مروگر کروم خوشتان نیاید و یا از یوتیوب استفاده نکنید.چه لزومی دارد آن ها را بر روی تلفن همراهتان داشته باشید.در آموزش هایی که ما در سطح اینترنت بررسی کردیم عموما اشکالات و نواقصی وجود داشت پس با ما همراه باشید تا به راحتی بتوانید به مقصودتان برسید.

ابتدا شما نیاز به یک رایانه دارید. سپس نرم افزارADB با پسوند jar را دانلود کنید. این نرم افزار به شما کمک میکند بتوانید به بخش app های گوشی اندرویدیتان دسترسی پیدا کنید.

سپس نرم افزار platform-tools را توسط دکمه زیر دانلود کنید:

حالا فایل ADB را با platform-tools ادغام کنید.یعنی فایل ADB را در پوشه platform-tools انتقال دهید و سپس روی XiaomiADBFastbootTools.jar کلیک نمایید.

حذف نرم افزار پیشفرض اندروید
حذف نرم افزار پیشفرض اندروید

اگر پس از دانلود و اجرا نرم افزار نتوانستید آن را اجرا کنید نرم افزار جاوا زیرا را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار کمک میکند بتوانید نرم افزار برپایه java را بر روی رایانه اجرا کنید.

برای حذف نرم افزار پیشفرض اندروید پس از اجرای ADB روی رایانتان مراحل زیر را ادامه دهید:

تنظیمات پیش رو را در موبایلتان اعمال کنید. به بخش تنظیمات > درباره ما رفته و بر روی ورژن اندروید موبایلتان 7 بار کلیک کنید.پس از اینکه با پیغام شما برنامه نویس هستید روبه رو شدید مجددا وارد تنظیمات > تنظیمات بیشتر> گزینه های توسعه دهندگان , شده و تیک اشکال زدایی USB را فعال کنید.

گوشیتان را توسط کابل USB به رایانه متصل کرده و منتظر بمانید تا نرم افزار ADB سریال نامبر و … گوشیتان را بشناسد.پس از چندلحظه نرم افزارهای گوشی شما نمایان و لیست می شوند.

حذف نرم افزار پیشفرض اندروید

بر روی هر نرم افزاری که دوست دارید کلیک کرده و دکمه unistall را بزنید. سپس بر روی Yes کلیک نمایید.فرایند حذف انجام میشود.

حذف نرم افزار سیستمی اندروید

در صورتی که نرم افزاری را به اشتباه حذف کنید میتوانید توسط آیتم Reinstaller آن را مجدد بازیابی نمایید.برای اینکار پس از کلیک بر روی آیتم Reinstaller نرم افزار مدنظرات را انتخاب کرده و Reinstaller را کلیک کنید.بر روی Yes کلیک نمایید.حالا مجددا به تنظیمات موبایل > تنظیمات بیشتر > گزینه توسعه دهندگان رفته و تیک اشکال زدایی USB را غیر فعال کنید.با اینکار امنیت موبایل و سیستم عامل اندروید بخطر نمی افتاد. آموزش حذف نرم افزار پیشفرض اندروید در تمامی گوشی ها برای شما مفید بود؟

حذف نرم افزار پیشفرض اندروید

رمز تمامی فایل ها : www.venka.ir

ویدئو آموزشی تقدیم شما عزیزان :

2 دیدگاه در “حذف نرم افزار پیشفرض اندروید در تمام موبایل های اندرویدی

  1. امین گفت:

    با سلام و درود لینک دانلود platform tools کار نمیکنه و باز نمیشه، جاوا اینستالر هم دانلود نمیشه اگر امکانش هستش فایل رو آپلود کنید تو یه پلتفرم ابری که بشه راحت دانلود کرد

    1. ونکا گفت:

      سلام لینک platform tools مشکلی نداره و بر روی سرورهای ایران ونکا قرار دارد. لینک java installer اصلاح شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *